DUIT TABUNG

Kedai Saya

belina cosmetic,sabun belina,sabun belina,pencerahkan kulit,masalah jerawat,jeragat,whitehead,blackhead,kulit kusam,panau,ruam pada bayi,sunburn,testi belina,jerawat batu,jerawat di badan,parut,mengelupas,kulit kering,pencuci muka,toner

Monday, March 19, 2007

UNGU - Tercipta Untukku



Menatap indahnya senyuman diwajahmu
Membuat ku terdiam dan terpaku
Mengerti akan hadirnya cinta terindah
Saat kau peluk mesra tubuhku

Banyak kata
Yang tak mampu kuungkapkan
Kepada dirimu

Aku ingin engkau slalu
Hadir dan temani aku
Disetiap langkah
Yang meyakiniku
Kau tercipta untukku
Sepanjang hidupku

Aku ingin engkau slalu
Hadir dan temani aku
Disetiap langkah
Yang meyakiniku
Kau tercipta untukku
Meski waktu akan mampu
Memanggil seluruh ragaku
Ku ingin kau tau
Kuslalu milikmu
Yang mencintaimu
Sepanjang hidupku

Aku ingin engkau slalu
Hadir dan temani aku
Disetiap langkah
Yang meyakiniku
Kau tercipta untukku
Meski waktu akan mampu
Memanggil seluruh ragaku
Ku ingin kau tau
Kuslalu milikmu
Yang mencintaimu


Favourite Mama & ayah Mukhriz ni..heheheheh... Khas untuk Mukhriz Danial, anak mama yang comel ni..cepat besar ya...

Sekarang ni, Mukhriz dah pandai macam-macam....letih mama nak dok perati memanjang..ada je aktiviti dia..dok memanjat la..duduk kat kerusi meja makan la..naik atas katil la....uuuhhuuhhu...nasib la dia tak berani masuk bilik air..kalau tidak kes naya jawabnya.

Semua H/phone kat rumah ni dia dok say "HAI" kahakahakahkhahaah...ikut gaya mama cakap dengan ayah kat telefon. H/phone aunty dia selalu jadi mangsa...heheheehhehe..Sebab tu tel/faks kat rumah ni kena letak atas drawer kerja ayah..kalau tak habis dia tekan2...last2 mama gak tak reti nak betulkan..pandai la dia tekan copy..mama pun tak reti nak membuatnya hehehehehehehehe.....

0 comments:

Post a Comment

Belinashop

belina cosmetic,sabun belina,sabun belina,pencerahkan kulit,masalah jerawat,jeragat,whitehead,blackhead,kulit kusam,panau,ruam pada bayi,sunburn,testi belina,jerawat batu,jerawat di badan,parut,mengelupas,kulit kering,pencuci muka,toner
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

DUIT TABUNG

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Justin Bieber, Gold Price in India