DUIT TABUNG

Kedai Saya

belina cosmetic,sabun belina,sabun belina,pencerahkan kulit,masalah jerawat,jeragat,whitehead,blackhead,kulit kusam,panau,ruam pada bayi,sunburn,testi belina,jerawat batu,jerawat di badan,parut,mengelupas,kulit kering,pencuci muka,toner

Saturday, March 8, 2008

Mama p mengundi around 10.00am, masih tak ramai yang keluar. Jadi dalam 15 minit je mama dah balik.. Mak Wan Mukhriz bgtau b4 this pagi-pagi dah ramai sangat. Jadi tawakal je lah p pepagi ni. Mama dah jalankan tanggungjawab sebagai anak Malaysia. Mengundi adalah hak kita untuk memilih pemimpin yang boleh memajukan negara.

Tapi mama masih pelik kenapa sikap sesetengah orang mengambil remeh untuk tidak pergi mengundi sedangkan mereka layak. Jadi pada yang tidak pergi mengundi mama rasa mereka tidak layak untuk mengungkit atau mempertikaikan segala keputusan yang akan dikeluarkan tidak lama lagi. Sebagai rakyat Malaysia kita sepatutnya tidak terlalu berkira-kira untuk balik mengundi...mengundi itu hak kita, tanggungjawab kita demi masa depan yang lebih baik.






Suasana 10.00am masih tidak ramai yang keluar mengundi. Ayah Mukhriz mengundi kat Gelang Patah, Hubby cakap kat mama kita sebagai rakyat Malaysia patut pergi mengundi tak kisah lah kita nak pangkah sapa, itu hak kita. Mama pun setuju. Ayah pun cakap jangan terpengaruh dengan kata-kata sesiapa, ikut kata hati sendiri nak pangkah sapa.

Mood Mukhriz today baik sangat, semua kawan-kawan Mak Wan dia...dia salam siap cium tangan... siap kawan mak cakap alahai cerdiknya budak kecil ni berapa tahun..hehehehe 2 tahun la nenek..hehehehe, dah sudah cium tangan siap say "ya ya" a.k.a "bye-bye" today Mukhriz dah pandai bunyikan bunyi kambing.. "mbek....mbeeek"..hahahahaha, tetiba dia cakap mama cucuk..hehehhehe, tapi yang tak bestnya pantang nampak kedai makan dok cakap "NAAAAAAAAAAK"... or "Naaaaaaaaak Aaam" a.k.a nak makan..hahahaha.

1 comments:

Intan & Eddie said...

Tapi kali ni akak tak dpt jalankan t'jawab sbg rakyat M'sia yg berwibawa.Akak tak dpt mengundi kali ni.Maklumlah, keadaan akak betul2 tak mengizinkan. Harap2 lepas ni dptlah mengundi maccam biasa..

Post a Comment

Belinashop

belina cosmetic,sabun belina,sabun belina,pencerahkan kulit,masalah jerawat,jeragat,whitehead,blackhead,kulit kusam,panau,ruam pada bayi,sunburn,testi belina,jerawat batu,jerawat di badan,parut,mengelupas,kulit kering,pencuci muka,toner
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

DUIT TABUNG

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Justin Bieber, Gold Price in India