DUIT TABUNG

Kedai Saya

belina cosmetic,sabun belina,sabun belina,pencerahkan kulit,masalah jerawat,jeragat,whitehead,blackhead,kulit kusam,panau,ruam pada bayi,sunburn,testi belina,jerawat batu,jerawat di badan,parut,mengelupas,kulit kering,pencuci muka,toner

Monday, March 10, 2008

Baju Melayu


Baju melayu pertama Mukhriz, mama saja belajar jahit baju melayu untuk budak lelaki..yelah kan ada anak lelaki, pas ni kalau ada anak perempuan mama jahit lak baju anak perempuan..heheheh. Tak nak le orang kata fulltime housewife yang dok melepak je tak mengisi masa lapang dengan benda-benda berfaedah.. Sekurang-kurang terisi juga masa yang ada dengan menjahit dll.

Mama belajar jahit tulang belut dengan Moyang Mukhriz..heehhe okla tu, 1st time belajar. Lepas ni mama jahit lagi baju melayu Mukhriz .. next time mama try lak jahit baju hubby ... kalau rajin le.. kalau beli dah siap adoi mahal betul.. lain le kalau kaya ok le semua beli je kat butik..hehehe tapi mama lagi suka jahit sendiri. Rasa kepuasan bila menjahit.. baju kurung banyak jahit sendiri.. cuma raya tahun lepas je angin malas melanda beli kat kedai je..heeheheh.


~:: Tulang belut ::~


Thanks sgt kat hubby belikan mama mesin jahit & oven elektrik..hehehehe, dia tau mama suka benda-benda mcm ni..kalau lain-lain tu mama tak kisah sgt asal ada sudah..heheehhe.

1 comments:

Intan & Eddie said...

Zura, bolehlah belajar menjahit dgn Zura ya..

Post a Comment

Belinashop

belina cosmetic,sabun belina,sabun belina,pencerahkan kulit,masalah jerawat,jeragat,whitehead,blackhead,kulit kusam,panau,ruam pada bayi,sunburn,testi belina,jerawat batu,jerawat di badan,parut,mengelupas,kulit kering,pencuci muka,toner
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

DUIT TABUNG

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Justin Bieber, Gold Price in India