DUIT TABUNG

Kedai Saya

belina cosmetic,sabun belina,sabun belina,pencerahkan kulit,masalah jerawat,jeragat,whitehead,blackhead,kulit kusam,panau,ruam pada bayi,sunburn,testi belina,jerawat batu,jerawat di badan,parut,mengelupas,kulit kering,pencuci muka,toner

Tuesday, April 28, 2009

Belina ~:: Produk Berasaskan Susu Kambing Dari New Zealand ::~

Untuk Kawan-kawan semua..mai p singgahBelinashop, produk ni berasaskan Susu Kambing Dari New Zealand (Since 1966)& di Malaysia (1982). Zaman study dulu ada juga kawan yang suggest..tapi payah nak dapatkan produk ni..Since tahun lepas Zura try search kat internet & dapatkan Add Agent..so try utk segala produk yang Zura catatkan..eheheheh..puas hati sangat bila dah guna.. Dan akhirnya kami sepakat untuk jadi agent pula.

Syer info produk yang kami rasa cukup berkesan & tanpa bahan-bahan kimia yang merosakkan kulit. Thanks sangat untuk kawan-kawan yang support Zura daripada belakang..

Ini antara product yang Zura guna untuk kulit..


Disyorkan untuk mencerah dan mengebukan; Mengembalikan warna asal kulit; Terdedah pada cahaya matahari.

Recommended for skin frequently exposed to sunlight. Removes pigmentation to regain radiance.


English Rose Beauty Soap 110g

Harga : RM26.00






Disyorkan untuk kulit berbintik hitam (pigmentasi), punat putih, punat hitam dan kulit yang tidak bermaya. Juga mempunyai yang tiada pewangi untuk jenis kulit sensitif.

Recommended for removing pigmentation due to exposure to sunlight; white head, black head, dull and lack lustrous complexions. Available in non-perfume for sensitive skin type.

Charmaine Beauty Soap 75g

Harga : RM20.50


Charmaine Beauty Soap 125g

Harga : RM28.00





Disyorkan untuk hadangan pada liang Roma, badan yang berjerawat,mengurangkan bau badan, dan kulit yang gelap di bahagian terlindung.

Recommended for removing dirt and impurities from blocked skin pores, body pimples and body odour.

Old Master Beauty Soap 75g

Harga : RM20.30


Old Master Beauty Soap 125g

Harga : RM27.00




Sara Moon ni hb guna..Sebelum ni jerawat hb memang boleh tahan..la ni syukur sejak kenal dengan produk ni..jerawat dah hilang..Sebelum ni banyak dah Hb try..daripada yang de jenama..xde jenama .. langsung tak meninggalkan kesan yang baik. Semenjak menggunakan Sara Moon ni ramai yang dok tanya pakai produk apa?hheehhhee. Inilah rahsia hb..Mai kawan-kawan yang ada problem boleh cuba tengok kat belinashop

Disyorkan untuk kulit berjerawat halus, muka berpasir dan kesat. Juga mempunyai yang tiada pewangi untuk jenis kulit sensitif.

Recommended for pimpled skin, dull and rough skin surface. Also available in non-perfume for sensitive skin type.

Sara Moon Beauty Soap 125g

Harga : RM29.50

0 comments:

Post a Comment

Belinashop

belina cosmetic,sabun belina,sabun belina,pencerahkan kulit,masalah jerawat,jeragat,whitehead,blackhead,kulit kusam,panau,ruam pada bayi,sunburn,testi belina,jerawat batu,jerawat di badan,parut,mengelupas,kulit kering,pencuci muka,toner
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

DUIT TABUNG

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Justin Bieber, Gold Price in India