DUIT TABUNG

Kedai Saya

belina cosmetic,sabun belina,sabun belina,pencerahkan kulit,masalah jerawat,jeragat,whitehead,blackhead,kulit kusam,panau,ruam pada bayi,sunburn,testi belina,jerawat batu,jerawat di badan,parut,mengelupas,kulit kering,pencuci muka,toner

Saturday, May 16, 2009

Mother's Day Gift

Metrojaya Warehouse mama dapat handbag ni..okle..hehehe. Tapi lepas dah beli p le masuk kat Metrojaya..nampak lak handbag Hilly..aduh...lawanya. Takpe..next target..Hilly...on the way..hehehe, Mama nak beli gak..

Mama kena kerja kuat ni..heheh untuk dapatkah Hilly lak..Hadiah untuk diri sendiri..okle tu kan.


Gift ni pula dapat drpd HQ Belina...sempena "Mother's Day" sebab mama buat pembelian yang mengikut jumlah yang perlu..hehehe . Jumlah pembelian tu biarlah rahsia..Thanks tu my beloved hubby support mama dalam bidang baru ni.

Untuk kawan-kawan..mama punya new baby adalah Belinashop. Untuk pengenalan..mama berikan sedikit keterangan tentang Belina :


Produk susu kambing BELINA dari New Zealand dihasilkan khas untuk mereka yang mengambil berat tentang kecantikan kulit. Susu kambing bukannya sesuatu yang baru dalam bidang kecantikan kulit. Penggunaan susu kambing dalam mandian amat baik bagi lagenda ratu Cleopatra dari Mesir dan Yang Kweifei dari Dinasti Tang, China juga menggunakannya sebagai bahan utama dalam perawatan kecantikan mereka.

• Produk sabun (beauty soap) dan penjagaan kulit (skincare) yang dirumus khas untuk memberikan kelembutan dan kebersihan yang berbeza.

• Kelembutan dan kebersihan yang unik dalam sabun BELINA ialah asasnya diadun daripada susu iaitu susu kambing.

• Ia mengandungi protein, Vitamin A, berbagai zat galian, lemak halus yang tidak membeku dipermukaan dan dapat memberikan kelembutan, kehalusan dan kelembapan yang diperlukan oleh kebanyakkan kulit.

• Disamping memberikan perlindungan dan penjagaan daripada sinaran Ultra ungu (ultra violet) ia amat sesuai bagi negara beriklim panas seperti negara kita.

• Dengan bentuk dan ukiran yang unik, ditambah pula dengan keharuman yang menawan, pasti dapat menambat hati setiap mereka yang diperkenalkan.

• Tidak mengandungi bahan kimia yang merbahaya. dan tiada kesan sampingan kerana ia diperbuat dari bahan-bahan semulajadi.

• Mampu merawat & mencantikan struktur kulit.

0 comments:

Post a Comment

Belinashop

belina cosmetic,sabun belina,sabun belina,pencerahkan kulit,masalah jerawat,jeragat,whitehead,blackhead,kulit kusam,panau,ruam pada bayi,sunburn,testi belina,jerawat batu,jerawat di badan,parut,mengelupas,kulit kering,pencuci muka,toner
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

DUIT TABUNG

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Justin Bieber, Gold Price in India